Blonde (2022)

Netflix Βιογραφία Δράμα Ρομαντική
5.8

IMDb

6.5

Βθμ χρήστη

Ακολουθήστε
Blonde (2022)

Από την ασταθή παιδική της ηλικία ως Νόρμα Τζίν, μέχρι την άνοδό της στα αστέρια και τις ρομαντικές εμπλοκές, αυτό το επανασχεδιασμένο φανταστικό πορτρέτο του θρύλου του Χόλιγουντ Μέριλιν Μονρό θολώνει τα γεγονότα και τη μυθοπλασία για να εξερευνήσει τη διευρυνόμενη διαίρεση μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού εαυτού της.

Σκηνοθεσία: Andrew Dominik

Σενάριο: Joyce Carol Oates Andrew Dominik

Ηθοποιοί: Ana de Armas, Adrien BrodyBobby Cannavale,

imdb star-on star-on star-on star-on star-on star-on star-half star-off star-off star-off 5.8/10
  • Κυκλοφορία: 2022-09-16
  • Χώρα: US
  • Γλώσσα: English | Italiano
  • Διάρκεια: 167
  • Προϋπολογισμός: $22,000,000
  • Έσοδα:
6.5
βαθμολογία χρηστών
32 ψήφοι
Βαθμολογήστε αυτή την ταινία
Η Βαθμολογία σας 0
Υποβολή

13593

ONOMA ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
LEARNUNIVERSE BR720,BRHD ΕΝΣΩ/ΕΞΩΤ

ONOMA ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
NETU.TV NETU.TV BR/1080p ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΕΞΩΤ.
HDVID.TV HDVID.TV BR/1080p ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΕΞΩΤ.
ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ!  Σας ευχαριστούμε για την στήριξη και την συμμετοχή Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε με Ένα μόνο κλικ! Ακολουθήστε μας στο Instagram @tainies.online gamato movies ακολουθήστε

Download

Διαθέσιμη Για κατέβασμα

ONOMA ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ
STREAMTAPE.NET STREAMTAPE.NET BR/1080p ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ

 

Trailer 2

1 Σχόλιο

  1. Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί πρέπει να βαθμολογηθεί αυτή η ταινία. Δεν ξέρω ως τι να βαθμολογηθεί. Ως βιογραφικό δράμα, ως μυθιστορηματική μεταφορά, ως θρίλερ, ως πορνογράφημα ή ως ένα σύνολο κλιπ με αντικείμενο την άγνωστη ζωή μιας παγκόσμιας περσόνας με μυθοπλαστικό χαρακτήρα. Ναι σωστά, όχι μυθοπλαστικό χαρακτήρα αλλά διάθεση μυθοπλαστικού χαρακτήρα τραβηγμένο από τα “μαλλιά”.
    Πιστεύω αν είχε διαφύγει το θάνατο, η σεξοβόμβα του αμερικανικού κινηματογράφου και μπορούσε να είναι ειλικρινής, βλέποντας αυτή την ταινία, θα είχε αυτοκτονήσει για δεύτερη φορά.
    Υπόσχομαι αρχικά να δω ολόκληρη την ταινία κι αυτό είναι μια ομολογία γιατί δεν άντεξα να συνεχίσω μετά από δύο διακοπές της, μία στο 31 και μια δεύτερη στη μια ώρα και 12 λεπτά, ώστε να έχω πλήρη άποψη για το σχόλιο μου. Αν μετά το τέλος αλλάξει κάτι θα επανέλθω με δεύτερο διορθωτικό σχολιασμό.
    Όμως μέχρι εδώ που έφτασα, έχω να παρατηρήσω πολλά και να εξηγήσω γιατί δυσκολεύομαι να πατήσω play για τη συνέχεια και την ολοκλήρωση της.
    Η ταινία “ξανθιά” μου θυμίζει τα άνοστα αστεία με τις ξανθιές που ακούμε κατα καιρούς θέλοντας να δείξουμε ότι το γυναικείο φύλο έχει ανόητες υπάρξεις που βάφουν τα μαλλιά τους ξανθά. Στην ταινία παρουσιάζεται κάτι αντίστοιχο. Ένα κορίτσι με βαριά ψυχολογικά τραύματα, ως αμήχανο άτομο, που το κοροϊδεύουν όλοι και το ξεγελούν με σκοπό το σεξουαλικό χειρισμό του. Είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για να τη ρίξουν στο κρεβάτι τους.
    Αυτή είναι μια πρώτη ανάγνωση της μισής ταινίας. Σε μια δεύτερη εκτίμηση και γνωρίζοντας οτι η “ξανθιά” είναι βασισμένη σε μυθιστορηματικό βιογράφημα του ομώνυμου βιβλίου, με αφορμή τη ζωή της Μέριλιν Μονρόε, μπορώ να πω ότι η προσπάθεια να τη δω, σε κάθε σκηνή μπερδευόμουν για το τι βλέπω ή τι θα δω στη συνέχεια. Σε καμία στιγμή δεν ένοιωσα ότι ξέρω τι βλέπω με αποτέλεσμα μετά από μια και πλέον ώρα να υποχρεωθώ να πατήσω pause και να πω αϊ σιχτίρ, κλειστό.
    Ούτε βιογραφία ούτε μυθοπλασία βιογραφίας είναι αυτό.
    Παρακολούθησα μέχρι εδώ την προβολή του υπερεγώ ενός σκηνοθέτη, στην απόπειρα του να κάνει τέχνη μέσα ένα μικρό κινηματογραφικό aspect και εναλλαγές bw & colour film, με μία ηθοποιό μακιγιαρισμένη ως Μέρλιν Μονρόε.
    Δεν μπόρεσα μέχρι τώρα να δω τίποτε άλλο.
    Αν για παράδειγμα δεν σχετιζόταν καθόλου με το δράμα της Αμερικανίδας πρωταγωνίστριας του Χόλιγουντ, ίσως να ήταν ένα καλγυρισμένο κοινωνικό δράμα αν φυσικά είχε συνοχή και ροή. Ούτε αυτό δεν φρόντισε ο σκηνοθέτης, ώστε να μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν την ταινία.
    Διαβάζοντας τα σχόλια στον τύπο, επιβεβαιώθηκαν και οι υποψίες μου, ότι σε αυτή την κινηματογραφική εκδοχή ο σκηνοθέτης κι ο σεναριογράφος έχουν βάλει μεγάλη φαντασία, βγαλμένη από τη σύγχρονη αντίληψη περί σεξουαλικών ορέξεων και το πως ερμηνεύονται οι σχέσεις των ανθρώπων.
    Ναι, το Χόλιγουντ έχει πολύ δύσοσμη ικμάδα που πρασινίζει ακόμα και σήμερα αλλά το 1950 είχε περισσότερο ρούχο να βγάλει κανείς για να ξαπλώσει στο κρεβάτι. Είχε άλλο στυλ κι άλλη έκφραση ακόμα και στο ντύσιμο. Στην ταινία όλα είναι ’60s.
    Αν τώρα θέλουμε, κλείνοντας, να μιλήσουμε και λίγο για την Μέριλιν Μονρόε, θα πρέπει να πούμε ότι δεν ήταν θύμα του Χόλιγουντ, ήταν μέρος της θυματοποίησης του σκηνικού της δυτικής παγκόσμιας κινηματογραφικής σκηνής. Ενα τζετ σετ που ανέκαθεν βάλλεται να διδάξει κινηματογράφο και κινηματογραφικούς χαρακτήρες με σκοπό την αυτοσυντήρηση του. Αγνοεί την αλήθεια και το ανθρώπινο στοιχείο μπροστά σε fake καλούς και κακούς, ήρωες, υπερήρωες με μιλιταριστικές πάντα διαθέσεις ή καλύτερα διαθέσεις wild West πιστολάδων κλπ.
    Ο όρος ταινία καταστροφής είναι συνώνυμο του αμερικανικού γίγνεσθαι.
    Η Μονρόε δεν έπεσε θύμα έγινε το θύμα όπως πολλοί άλλοι στο βωμό του μεγάλου αστέρα, του χρήματος και του κολοσσιαίου βιομηχανικού διασκεδαστή. Το Χόλιγουντ δεν είναι Τσάρλι Τσάπλιν είναι Μέρλιν, Έλβις, Σινάτρα, Φόρντ, Ράμπο, Μποντ και εκατοντάδων πολλών φιλόδοξων ανθρώπων και κινηματογραφικών χαρακτήρων. Όλοι μπορούν να έχουν ένα πλακάκι στην οδό και το πεζοδρόμιο των αστεριών …

    Απάντηση

Αφήστε το σχόλιό σας

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*